Treść regulaminu działalności Hotel 4PETS:
§1
W związku z zawarciem niniejszej umowy, Hotel zobowiązuje się do:
- opieki nad gościem,
- dołożenia wszelkich starań, by maksymalnie skrócić aklimatyzację gościa w Hotelu poprzez indywidualne jego traktowanie, odpowiednią dawkę zabawy i pieszczot, a także zapewnienie kontaktów z innymi(jeśli będzie to możliwe),
- przekazywania Powierzającemu okresowych informacji o pozostawionym zwierzęciu – zgodnie z obopólnymi ustaleniami,
- żywienie zgodnie z ofertą lub według obopólnie ustalonych zasad, karmą dostarczoną przez właściciela,
- dbania o stan fizyczny i psychiczny powierzonego zwierzęcia, a w razie konieczności – otoczenia go opieką weterynaryjną, powiadamiając niezwłocznie o tym fakcie Powierzającego.
W przypadku gdy ze strony Powierzającego wystąpi brak kontaktu, Powierzający wyraża zgodę na udzielenie pierwszej pomocy weterynaryjnej pozostawionemu zwierzęciu zgodnie z wytycznymi weterynarza, aby nie narazić zwierzęcia na większe ryzyko uszkodzenia zdrowia w sytuacji braku niezwłocznej odpowiedzi ze strony Powierzającego. Jednocześnie Powierzający zgadza się na poniesienie kosztów za udzielenie pomocy weterynaryjnej zwierzęciu pozostawionemu pod opiekę Hotelu 4PETS.
§2
W związku z zawarciem niniejszej umowy, Powierzający zobowiązuje się do:
- poinformowania Hotelu o aktualnym stanie zdrowia przekazywanego zwierzęcia,
- poinformowania Hotelu o charakterze przekazywanego zwierzęcia, co pozwoli na ograniczenie/uniknięcie ewentualnych konfliktów z ludźmi i innymi zwierzętami,
- przekazania Hotelowi różnego rodzaju wskazówek, które Powierzający uzna za istotne,
- uregulowania płatności,
- odebrania zwierzęcia z Hotelu w określonym w umowie terminie
- przekazania leków (jeżeli gość takowe posiada) w odpowiedniej ilości, w stosunku do pobytu w hotelu oraz przekazania ich w specjalnych organizerach
§3
- Ustalony w niniejszej umowie termin pobytu gościa w Hotelu może być – za zgodą Hotelu – zmieniony.
- W przypadku skrócenia terminu pobytu, Powierzający jest zobowiązany zapłacić pełną kwotę.
- W przypadku wydłużenia – za zgodą Hotelu – terminu pobytu, Powierzający jest zobowiązany do pokrycia kosztów ustalonych z Hotelem.
- W przypadku, gdy Powierzający:
- nie przekaże pełnych wpłat, o których mowa w ust. 3,
- nie będzie się kontaktował z Hotelem w sprawie przedłużenia pobytu zwierzęcia oraz nie będzie odpowiadał na telefony Hotelu,
- powierzający, bądź upoważniona przez niego na piśmie osoba – bez powiadamiania Hotelu i dopełnienia wymogów, o których mowa w ust. 2 i 3, nie odbierze kota w ciągu tygodnia po upływie terminu odbioru, określonego w niniejszej umowie, strony ustalają, iż zastosowanie znajduje §4 niniejszej umowy.
§4
- W sytuacjach, o których mowa w §3 ust. 4 niniejszej umowy, zwierzę, o którym mowa powyżej, zostanie przekazany do schroniska, a właściciel zostanie obciążony wszelkimi kosztami z tym związanymi.
ul. Wilczkowska 4,
51-213 Wrocław
GODZINY PRZYJMOWANIA
I ODBIORU ZWIERZĄT
08:00-12:00
16:00-20:00
Hotel czynny 24/7