
Rezerwacja
By zarezerwować miejsce w hotelu, wystarczy zadzwonić pod nr 661 792 193 lub skontaktować się z nami mailowo na adres 4pets.wroclaw@gmail.com.
Najważniejsze informacje potrzebne do dokonania rezerwacji to:
- imię gościa,
- jego gatunek lub rasa,
- w przypadku psów – masa ciała (co pomoże dostosować cenę pobytu),
- w przypadku samców – informacja, czy zwierzę jest wykastrowane,
- termin pobytu (jeśli to możliwe – z podaniem dokładnej godziny przyjazdu i odbioru),
- informacja, czy zwierzę zostanie do nas przywiezione, czy za jego transport odpowiada hotel,
- telefon kontaktowy do właściciela.
W celu potwierdzenie rezerwacji, zadatek można wpłacać na konto:
Iwona Sołtyk, ul. Wilczkowska 4, 51-213 Wrocław,
nr konta 66 1140 2017 0000 4502 1090 9390
Jeżeli odwołają Państwo rezerwację miesiąc przed terminem, zwracamy całość wpłaconej kwoty; w przeciwnym razie zadatek przepada.
Przygotowanie - wizyta w hotelu a zdrowie pupila
Przed oddaniem zwierzęcia pod opiekę hotelu, warto je do tego przygotować – zarówno fizycznie, jak i psychicznie. Bardzo ważnym krokiem poprzedzającym pobyt jest kontrolna wizyta u weterynarza i poinformowanie go o planie pozostawienia podopiecznego w hotelu dla zwierząt.
W przypadku braku przeciwwskazań ze strony weterynarza, powierzany naszej opiece PIES powinien zostać odrobaczony oraz zabezpieczony przeciwko pchłom i kleszczom. Musi także posiadać aktualne szczepienie* przeciwko wściekliźnie i chorobom zakaźnym (pakiet: parwowiroza, leptospiroza, kaszel kenelowy, nosówka i choroba Rubartha).
KOTY przekazywane do hotelu muszą zostać odrobaczone oraz przebadane pod względem FIV i białaczki (w ciągu 3 miesięcy przed planowanym terminem pobytu w hotelu). Powinny także posiadać aktualny pakiet szczepień* przeciwko chorobom zakaźnym (panleukopemia, katar koci, w przypadku kotów „wychodzących” również wścieklizna).
