Jak zarezerwować miejsce w hotelu?

By zarezerwować miejsce w hotelu, wystarczy zadzwonić pod nr.: 

661 792 193 

Najważniejsze informacje potrzebne do dokonania rezerwacji to:

  • czy zwierzę posiada aktualne szczepienia, odrobaczenie, odpchlenie i testy na FIV i FeLV(u kotów)
  • imię gościa,
  • jego gatunek lub rasa,
  • w przypadku psów – masa ciała (co pomoże dostosować cenę pobytu),
  • w przypadku samców – informacja, czy zwierzę jest wykastrowane,
  • termin pobytu (jeśli to możliwe – z podaniem dokładnej godziny przyjazdu i odbioru),
  • informacja, czy zwierzę zostanie do nas przywiezione, czy za jego transport odpowiada hotel,
  • telefon kontaktowy do właściciela.

Informacja o wolnym terminie NIE JEST równoznaczna z rezerwacją terminu.

W celu potwierdzenia rezerwacji, należy wpłacić zadatek w wysokości 100zł na konto:

 

Hotel dla zwierząt 4PETS, ul. Wilczkowska 4, 51-213 Wrocław, 

nr. konta: 28 1140 2004 0000 3202 7591 4321

w tytule wpisać: imię zwierzaka, termin pobytu

 

Jeżeli odwołają Państwo rezerwację 14 dni przed terminem, zwracamy całość wpłaconej kwoty. W przeciwnym razie zadatek przepada.

Niewpłacenie zadatku w terminie do 3 dni od momentu dokonania rezerwacji telefonicznej, równoznaczne jest z anulowaniem rezerwacji.

Przygotowanie - wizyta w hotelu a zdrowie pupila

Przygotowanie fizyczne, jak i psychiczne. 

Przed pobytem  jest wskazana kontrolna wizyta u weterynarza, oraz poinformowanie go o planie pozostawienia podopiecznego w hotelu dla zwierząt. 

W przypadku przyjmowania przez zwierzę leków, należy je dostarczyć odpowiednio poporcjowane w pojemniku na leki. [w sytuacji jego braku hotel podczas podpisywania umowy użycza taki pojemnik na czas pobytu w hotelu, a właściciel ma za zadanie przekazanie odpowiedniej ilości leków dokładnie opisanych]

W przypadku braku przeciwwskazań ze strony weterynarza, powierzany naszej opiece: 

PIES powinien zostać odrobaczony oraz zabezpieczony przeciwko pchłom i kleszczom. Musi także posiadać aktualne szczepienie* przeciwko wściekliźnie i chorobom zakaźnym (pakiet: parwowiroza, leptospiroza, kaszel kenelowy, nosówka i choroba Rubartha).

KOT przekazywany do hotelu muszą zostać odrobaczone oraz przebadane pod względem FIV i białaczki (w ciągu 3 miesięcy przed planowanym terminem pobytu w hotelu). Powinny także posiadać aktualny pakiet szczepień* przeciwko chorobom zakaźnym (panleukopemia, katar koci, w przypadku kotów „wychodzących” również wścieklizna).

* Bardzo ważne jest, żeby w ciągu dwóch tygodni poprzedzających pobyt w hotelu nie wykonywać już szczepień na choroby zakaźne, ponieważ w krótkim czasie po podaniu powodują osłabienie organizmu! 
Najbardziej optymalne jest wykonanie szczepień co najmniej miesiąc przed oddaniem pupila do hotelu.
Psychiczne przygotowanie zwierzaka na pobyt w hotelu jest długotrwałym procesem i polega przede wszystkim na socjalizacji.  Starajmy się stopniowo zapoznawać naszego pupila z nowymi osobami i miejscami, pokazujmy mu świat i budujmy u niego pewność siebie – również wtedy, kiedy nie ma nas obok. Dzięki takim praktykom, zwierzakowi dużo łatwiej będzie znieść chwilową rozłąkę.
 Dobra socjalizacja ma największe znaczenie w przypadku psów, ale koty i mniejsi podopieczni również będą nam za nią wdzięczni!

ul. Wilczkowska 4,

51-213 Wrocław

GODZINY PRZYJMOWANIA
I ODBIORU ZWIERZĄT

08:00-12:00
16:00-20:00

Hotel czynny 24/7